PRODUK PENCERAHAN - Megasale4u Online Shop
    CHANGE CURRENCY
    LANGUAGE
  My shopping cart
(no items)

 
    HOME
    REGISTER
    PRICE LIST
    FEEDBACK
    ABOUT YOUR SHOPPING CART
    SHIPPING AND PAYMENT

Login:
Password:

forgot password?
    CATALOG
  CONTACT
  TAWARAN ISTIMEWA BULAN INI
  TESTIMONI
  CARA PEMBELIAN DAN PEMBAYARAN
  PETUA KECANTIKAN TRADISIONAL
  PRODUK KECANTIKAN
  PRODUK KESIHATAN
  PRODUK PENCERAHAN
  PRODUK PELANGSINGAN
  MASALAH RAMBUT
  RAWATAN PAYUDARA
  PRODUK MINDA
  PRODUK KEHAMILAN DAN LEPAS BERSALIN
  Produk Untuk Lelaki
  KOMPUTER AND GADGETS
  RESEPI PILIHAN
  CERITA LAWAK
  RUANGAN NASIHAT KESIHATAN
  BICARA SEMASA
SEARCH:

    
search in results

TAWARAN ISTIMEWA
HARI RAYA


FREE FACIAL
Apabila membeli
Satu set Skin Care
(tdk kira brand)


FREE HERBAL SAUNA
Apabila membuat
Rawatan Body Scrub
Atau Body Massage


FREE HAND
WHITENING SCRUB

Apabila membuat facial


HARGA UNTUK RAWATAN
Facial Special Treatment RM40.00;
Body Scrub RM40.00;
Body Massage RM40.00
Herbal Sauna RM30.00
 



 

ONLINE SUPPORT

Yahoo! Status (online/Offline)

PENGURUS
019 2663660
atau
0104231630

    YOUR INFO

Iklan Statik RM30/Thn

Register Forex

IKLAN Bisnes

For Ads Here e-mail
support@megasale4u.com

 

 

WEB STATTISTIK

 

    TEXT BANNER

magesae4u | RAMBUT gugur | Kecantikan | Allissa | Des Sylim | JDM5 | LAX5 | LAX9 | Leesa Formula | Sendayu Tinggi  | Biodex | D'navachee | EXAMO | Femaling Mayfirst | Gamogen | Herba Maharani | Jamu Mak Dara | Jelitayu | Jus DRII | Leesa Formula | Mas Cotek | Qshe dcl | Sendayu Tinggi | Soy Collagen |
 
Link exchange
 

Click here to join bisnes_kita
Click to join bisnes_kita

 

 

Banner 468 x 60 RM40/Bln

alphalipid2u

alphalipid2u

PRODUK PENCERAHAN Home > PRODUK PENCERAHAN

Search products within this category

Name:
Price: from RM
to RM
Color:
Depth:
Height:
Size:
Weight:
Width:

Sort by: name (ascending | descending), price (ascending | descending), customer rating (ascending | descending)

Radiance Signature
add to cart
Select for comparison
RM180.00
RM160.00

BEUTSKIN
add to cart
Select for comparison
RM130.00


Kepada wanita-wanita dan gadis-gadis yang ingin kelihatan putih berseri dan gebu boleh amalkan pengambilan suplement beutskin essence yang telah diambil oleh beberapa duta produk yang terdiri dari adira AF, Isma AF, Saida AF dan Heliza AF. Kulit mereka sekarang putih melepak dan gebu. Memang sebelum ni pun saya tertanya-tanya apa le produk yang diambil oleh Adira yang kelihatan amat putih dan gebu semasa program anjuran Berita Harian tempoh hari. Putihnya kelihatan lain dari sebelum ini. Baru-baru ni saya dihubungi oleh pembekal produk ini. Alhamdulillah ramai yg turut serta mencuba produk ini dan semuanya menjadi..masing-masing berpuas hati...











500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran KKM: MAL08031430TR


HALAL
Boleh: Diambil seawal umur 13 tahun
Tidak Boleh: Diambil oleh wanita mengandung dan menyusukan bayi
Cara makan: 2 biji sehari (sblm tidur) atau
: 4 biji sehari (siang & malam)
Tiada pantang larang, tiada kesan yg merbahaya, tidak merosakkan buah pinggang, selamat diambil dan jika mengambil sebarang supplement hendaklah makan 1jam sebelum makan supplement/mknn (Diambil semasa perut kosong)


Kandungan: Pati Tomato (Lycopene), Kudzu Tropika Radix Puerariae Lobata, Grape Seed Oil, Lycopene, Pine Nut Oil, Beeswax DAN Minyak Biji Seabuckthorn

8 FAKTOR UTAMA
1. Menyingkirkan toksin & mencantikan kulit
2. Mengembalikan kelembutan dan keanjalan kulit serta tubuh
3. Mengalakkan pertumbuhan sel-sel baru dalam badan
4. Menstabilkan fungsi hati, buah pinggang dan ovari
5. Anti-pernuaan dan mengurangkan kedut halus
6. Warna kulit rata dan memutihkan pigmen
7. Menguatkan fungsi lindung-diri kulit.
8. MENGANJALKAN BREAST DAN PUNGGUNG DISAMPING MEMERAHKN PUTING

Beutskin Essence dirumus dengan menggunakan ramuan platinum daripada esens tumbuhan yang unik dan digabung dengan penggunaan teknik ekstraksi supercritical CO2, berupaya menguraikan melanin dan pigmen kuning pada kulit dengan cepat demi memutihkan dan memperbaharui sel badan secara keseluruhan. Ia menggalakkan metabolisme sel dari dalam ke luaran supaya membolehkan badan menjadi lebih sihat dan memperolehi kulit yang lebih cerah. Ia juga membebaskan enzim-enzim aktif sel, berkesan untuk menghalang aktiviti penyahasilan dan meningkatkan tenaga sel supaya tisu kulit seluruh badan berfungsi dengan normal.

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEUTSKIN ESSENCE

3 hari
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.


10 hari
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :-
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.

APAKAH YANG KAUM WANITA TAKUTKAN?
Selepas tempoh baligh, seorang wanita akan melangkah ke alam perkahwinan, keibuan dan menopaus.
Setiap hari, wanita moden perlu mengendalikan pelbagai tanggungjawab di antara kerjaya, keluarga dan masa peribadinya. Selain daripada berusaha dalam kerjayanya, mereka turut memainkan peranan sebagai seorang isteri dan ibu, prihatin terhadap pendidikan anak-anak serta pelbagai perkara remeh yang lain, lalu kerap mengabaikan perihal penjagaan kesihatan diri sendiri!
Akibatnya, kesihatan mereka semakin merosot dan muncullah pelbagai simptom. Contohnya, ketidaksamaan endokrin menyebabkan obesiti, gangguan haid (dismenorea, amenorea, haid tidak tetap), simpton klimakterik (insomnia, panas baran, pempigmenan atau kemunculan plak senil) dan masalah-masalah lain berkait kesihatan wanita.
Oleh itu, mencari produk yang dapat melegakan masalah kesihatan wanita merupakan perkara yang sangat penting!

BEUTSKIN ESSENCE yang diformulasi berasaskan 5 teori, di samping menggunakan seabuckthorn yang ajaib sebagai bahan utamanya merupakan berita baik untuk kaum hawa.

BEUTSKIN ESSENCE membekalkan sel kita dengan nutrien yang mencukupi untuk mengaktifkan sel, menyelaraskan sistem endokrin, mencegah dan melegakan ketakseimbangan hormon. Ia juga menentang radikal bebas demi mencegah kerosakan yang diakibatkan ancaman radikal bebas kepada sel badan dan meningkatkan sistem imun dengan menangkis serangan bakteria dan virus, serta membaiki keadaan penyakit genetik.

Kaum wanita, anda harus menjaga kesihatan anda, agar anda sihat walafiat dan mendapat menjaga kesejahteraan orang yang disayangi, serta menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang isteri, ibu dan wanita berkaliber dengan sepenuh hati.DAN Y PALING PENTING CANTIK LG MENAWAN DGN KULIT Y PUTIH MELEPAK.


HARGA PASARAN:
RM240.00/60 biji (1 KOTAK), RM130 /30 biji (1/2 kotak)

10 biji RM45.00 
pos RM6 semenanjung 
       RM9 Sabah/Sarawak.


 TESTIMONI

















Adira sudah mengambil produk ini semenjak awal tahun 2011. Adira memang pada asalnya berkulit cerah tetapi tidaklah seputih dan segebu sekarang. Selepas mengambil dalam 3 bulan kulit menjadi lebih cerah. Beliau terus mengambil sehingga sekarang dan kulitnya bertambah putih dan pinkish. 






































Selain Adira Isma AF7 juga turut mengambil produk ini. Beliau adalah duta produk ini semenjak tahun 2011 dan kulitnya kini juga berubah dan semakin cerah, halus dan gebu.








Cocoa Collagen Power Plus
 (vote(s): 5)
add to cart
Cocoa Collagen Power Plus
more info...


Select for comparison
RM20.00
Shipping freight: RM6.00
KEMBALIKAN KEREMAJAAN ANDA

Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman.

Koko Pra campuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.

Cocoa Collagen Power Plus mengandungi:
Marine Collagen Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit
Kacip Fatimah Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri
Lobata Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung
Krimer bukan tenusu Membantu meningkatkan daya kesihatan anda
Dextrose monohydrate Melambatkan proses penuaan
Oligo saccharide Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan

Kebaikan dan khasiat
  • Membantu mengimbangi hormon
  • Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
  • Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
  • Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
  • Melambatkan proses penuaan
  • Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
  • Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Memberikan tenaga
  • Membantu mengurangkan keguguran rambut
  • Melancarkan peredaran darah dalam badan
  • Mengimbangi berat badan
  • Meningkatkan daya penghadaman
  • Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

Pembelian 3 kotak akan diberi harga diskaun RM50.00

Deodorant Pencerah Re-White
 (vote(s): 12)
add to cart
Deodorant Pencerah Re-White
more info...


Select for comparison
RM10.90
Shipping freight: RM6.00

Re-White Whitening Roll-On
RM 10.90





Deodorant Pencerah Snow White dengan formulasi lembut yang dapat memberi kesegaran dan keselesaan
sepanjang hari. Kandungan TRICOLOSAN dan ALLONTOIN,
dapat melembut dan melindungi kulit dari bakteria. Dapat
menghaluskan liang roma,Dirumus dari agen pemutih untuk membantu
mencerahkan kulit anda.Produk pencerahan bawah lengan yang terbaik
dari produk pasaran..

Produk paling laris…mencerahkan bawah lengan lebih
baikkkk dari jenama terkenal di pasaran…


Isipadu Bersih: 50 ml



NEW TESTI..HOT SELLING.....

Melly...cerah dalam masa 2 minggu....x melekit..cerah...
menghaluskan liang roma...

 
Guna sekali sehari jer...kekal kering sepanjang hari...cerah lagikk...


Amy guna 2 weeks jer...x sangka plak cerah betol...konpem..x nak tuka product lain dah...bestt deodorant i met....

i nak haluskan liang roma jerk u..apsal cerah plak.....bau dier
bestlah ...i suggest produk ni kt kengkawan..suruh try 2-3 kali
sorang..nah..ambik kau...beratur nak beli ngan i..katanyer
'best arr siti deodorant ni...aku x pakai 2 ari deodorant pun.
.x baulh ketiak macam aku ni..cerah plk tu!!..i order 25
botol lg...

ni i bagi testi yg u mintak ..bagi lh free 2-3 botol..ahaks..



.. 


pastikan semasa mandi, bahagian ketiak digosok dengan penggosok yang sesuai kerana jika tidak digosok, dead cells akan terkumpul tebal dan menjadi sukar utk cerah.


HARGA SPECIAL:
BELI 1 RM10.90
BELI 2-4 RM9.70 SATU
BELI 5KEATAS RM8.90 SATU
HUBUNGI KAKZIE UTK DAPATKAN HARGA ISTIMEWA INI. AJAK KAWAN2 SHARE UTK DAPATKAN HARGA LEBIH MURAH.

K-Colly
add to cart
Select for comparison
RM180.00
RM150.00
Shipping freight: RM6.00

Gold Gluta Soap
 (vote(s): 10)
add to cart
Gold Gluta Soap
more info...


Select for comparison
RM60.00
RM54.00
Shipping freight: RM6.00

Gold Gluta Soap adalah sabun yang diformulasikan khas untuk mencerahkan kulit wajah dan badan sepantas 2 minggu. Diperbuat daripada bahan-bahan yang bermutu tinggi dan mampu :

  • Memutihkan kulit
  • Menghilangkan bintik hitam
  • Mencegah/menghilangkan jerawat dan parut
  • Menjadikan kulit licin, segar dan berseri-seri
  • Mempercepatkan penyembuhan luka
  • Menanggalkan sel kulit mati

SABUN INI JUGA MEMBERI KELEMBAPAN YANG DIPERLUKAN OLEH KULIT DAN KULIT TIDAK AKAN MENJADI KERING DAN PEDIH.
Pos ke Semenanjung RM6.
Pos ke Sabah/ Sarawak RM8.00


Banner 468 x 60 RM10/Bln

alphalipid2u


 

 

NEWS

 

Subscribe for the newsletter:



PAYMENT 

No Akaun:14150011813058

Nama :FAUZIAH BT AB AZIZ

 

No Akaun:114320072166

Nama :FAUZIAH BT AB AZIZ

 

Setiap transit pembayaran mestilah di e-mail / SMS kepada kami untuk pengesahan:

019 2663660
atau
0104231630
 

 

Iklan Statik RM50/Thn

PENGHANTARAN

 

 

Powered by Megasale4u.com
webmaster

 

[ Home | My shopping cart | About your shopping cart | Shipping and payment | Price list | Register ]

 

Semua maklumat didalam laman web ini adalah dilindungi dan tidak boleh diulang guna didalam apa jua bentuk tanpa persetujuan dari pihak Megasale4u.com. Semua bahan perdagangan yang dipaparkan serta digunakan di laman web ini adalah di bawah hak cipta individu atau cap perdagangan syarikat pengeluarannya.

Designed and Maintained by WEBMASTER

Copyright © megasale4u . 2008 All rights reserved®.